Sivut

tiistai 1. huhtikuuta 2014

Nutturamuijan vihapäivä

Tänään on aprillipäivä. Minä vihaan aprillipäivää. Oon huumorintajuton nutturamuija. Mua on joskus aikanaan uunotettu sen verran monta kertaa, hyvin viattomilla pikkujutuilla ja sitten vähän isommillakin. Ja minä uskon kaiken. Tuntuu typerälle joutua huijatuksi. Nyt en usko mitään tai ainakin oon koko päivän hitokseen varuillaan.

Eilen oli muuten hyvä päivä, mutta maha oli taas jostain syystä ihan sekaisin. Koulussa söin salaattilounaan ja loppu onkin sitten julkaisukelvotonta. Nyppii taas tuo koulu.. Eilen 4 h koulua. Tänään 1h 45min. Ja illaksi vasta töihin eli 60km turhaa ajamista. Ärrrrrrrr..

Illalla tein kotona possukastiketta. Harvinaista ruokaa siinä mielessä, että en yleensä possua valmista. Syön kyllä, jos ei itse tarvitse paistaa. Pekonia paistan kyllä, mutta se haiseekin savulle eikä paskalle. Possukastikkeesta tuli hyvää, laitoin siihen sipuliakin. Leivoin myös perunarieskoja ja joululahjaksi saamani keksitaikinasekoituksen. Pakko oli keksiäkin maistaa, vaikka taikinassa oli rusinoita.


Olkaa varuillaan, it's april fools day!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti