Sivut

perjantai 25. huhtikuuta 2014

Hanuripäivä

Tänään on ollut kyllä ihan kakka päivä. Tänään on koko päivä vapaata ja innolla odotin päivää. Olin illalla jo miettinyt, mitä kaikkea ehdinkään tänään tehdä.

No, aamulla ensimmäisenä törmäsin kodinhoitohuoneen ovenkahvaan niin, että nyt käsivarressa komeilee mustelma. Meinasi jo heti alkuunsa itku tirahtaa. Aamulenkillä koirien kanssa olin keräämässä kakkaa, kun tajusin kirjaimellisesti kourani olevan täynnä sitä itseään, sillä kakkapussilla ei ollutkaan pohjaa. Ihan hirmu kivaa!

Lähdin kuitenkin salille ennen puolta päivää, vaikka olen useasti todennut, että nuo aamu(päivä)salit ei ehkä ole mulle se paras aika käydä jumpalla vaan tuloksena on huono olo koko päivän. Nyt ei kuitenkaan huono olo päässyt iskemään vaan tein kunnon jalkatreenin.

Salin jälkeen rupesin siivoamaan kotona. Tuossa puuhassa menikin aikaa sellaiset rapsakat kaksi tuntia. Olin jo illalla hekumoinut mielessäni, että vaihdan joidenkin huonekalujen paikkaa, mutta kun kokeilin kääntää ruokapöytää, totesin keittiön kattolampun olevan tämän jälkeen väärässä paikassa ja aivan liian matalalla :( Siihen meni sekin rymsteeraus sitten..

Siivouksen jälkeen lähdin käyttämään koiria lenkillä, kunnes totesin, että alaselkä on aika hemskutin kipeä. Liekö kipeytynyt salilla. Ja kaiken kruunasi alavatsaa polttelevat krampit. Mietin jo mitä olen eilen syönyt.. No, hedelmäsalaattia. Liekö syy liiassa fruktoosissa vai alaselän kipuilun säteily vatsaan. Niin tai näin, niin ei paras mahdollinen lähtökohta sille, että tänään pitäisi lähteä illalla kaupunkiin (!) ja syömään ulos (!). Näitä kumpaakaan ei ole hetkeen tapahtunut ja voin kertoa, että kaltaiselleni kotihiiristressimahajännittäjällle ihan jännä ilta ilman ylimääräisiä kramppejakin.

Vaaka näyttää edelleen huippulukemia ja vatsalihashaaste on mennyt päin seiniä...

Että sellanen vapaapäivä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti