Sivut

maanantai 23. kesäkuuta 2014

No added sugar

Viimeisestä valituksesta toivuttuani olen nyt päättänyt aloittaa uudelleen sokerittoman (eli aikalailla herkuttoman) kauden. Viime heinäkuusta talvelle kestänyt lisätyn sokerin välttely oli odotettua helpompaa, joten on aika palata sen pariin. Vaaka näyttää tähtitieteellisiä lukemia ja jos annan herkuille pikkusormen, se vie koko käden.

Viikon ajan olen syönyt kuin syöttövasikka ja paino kiipesi lukemaan 65kg. Tästä olisi tarkoitus saada ainakin viisi kiloa pois, mutta mielellään vaikka 7. En edes tiedä onko se mahdollista lääkityksen aikana, mutta yrittänyttä ei laiteta. Eilen meni kotitekoista kaurasuklaakeksiä puoli pellillistä, puolikas pussi sipsejä ja mummon tekemää bostonkakkua. Illalla vatsa oli ihan tajuttoman kipeä (tai ei vatsa niinkuin normaalisti) vaan ilmeisesti minua närästi. Kamala korvennus loppui yhden Samarin-pussin jälkeen.  Nyt vasta tajusin, että olen ilmeisesti aikaisemminkin kärsinyt vastaavista oireista, mutta en ole koskaan osannut yhdistää sitä närästykseen!

Tämä on nyt julkista, joten herkuista on pysyttävä erossa. Jos näätte minua tunkemassa naamaani herkkuja, taklatkaa tai ainakin torukaa!


No added sugar for me!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti