Sivut

tiistai 25. maaliskuuta 2014

Mites ne raaka-aineet?

Oon mennyt nyt varmaan kolme viikkoa kokeilematta uusia raaka-aineita. Jotenkin kaiken kiireen keskellä oon unohtanut tai tietoisesti jättänyt kokeilematta mitään "uutta". Salille pääsin viimeviikolla kaksi kertaa ja perjantaina aamupäivällä oli jopa ihan hyvä treeni. Tein vähän sitä sun tätä, lähinnä käsitreenin höystettynä parilla jalkasarjalla. Kunhan veivailin..


Tänään olisi pitkästä aikaa sitten luvassa ihan "oikea" treeni eli ajattelin tehdä pelkkiä jalkoja [ja siis vatsat/selkä, kuten aina]. Toivottavasti ei iske huonous.

Oon kärsinyt sunnuntaista asti taas mahavaivoista. Viikonloppuna tuli syötyä ihan älyttömän paljon, kun oltiin kavereitten kanssa mökkeilemässä. Ja vaikka kaikki ruoat oli mun ruokavaliolle ok, niin silti oireilen. Ei kai sitä kenenkään kroppa kestä tuollaista ylensyöntiä ja ärsyttääkin, ettei ole minkäänlaista kontrollia syönnin suhteen. Ahneella on.. Tai no minun tapauksessa ei. Maha on ollut niin jumissa, ettei mitään tolkkua.

Jos ei riitä se, että pelkää koko ajan sitä, että maha pyörähtää, etkä pääse vessaan esim. julkisella paikalla niin sitten on riesana se, että maha ei toimi. Kolme päivää punnertaessa alkaa olla naama sen näköinen, että on joutunut joko kuristetuksi tai muuten on vaan ongelmissa. Mulle tulee ihan älyttömän herkästi mustelmia ja verenpurkaumia. Ja nyt todellakin on naama, kaula ja rintakehä sen näköiset, että ei voinut edes ruokakauppaan lähteä ilman himopaksua pakkelikerrosta. Ei haittaa enää, jos salilla kyykkää niin, että veri pakkautuu päähän.. [vähän rankempaa huumoria] :)

Vielä ruokaan palatakseni.. tarkemmin kun miettii, niin oonhan minä kokeillut joitain juttuja. Söin viikonloppuna juustokakkua [sitä paistettua versiota], jossa on inuliinia sekä puolikkaan palan ruisleipää ja pari karjalanpiirakkaa. Hedelmiäkin olen nyt syönyt muutamana päivänä, mutta vain sellaisia, jotka ovat ns. sallittujen listalla: banaania ja kiiviä. Voin muuten kertoa, että kiivi yhdistettynä macajauhoon ei ole jogurtin joukossa kovin herkkua. Maistui ihan sinapille! :/

Morjens! Nyt lähden punnertamaan pöntön sijasta salille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti